Ofte stillede spørgsmål

FAQ

Hvordan kan jeg spore min ordre?

Når din ordre er blevet afsendt, kan du nemt følge den via vores sporingsside.
Klik på følgende link for at se den seneste opdatering på din pakke: https://www.cozyshopy-store.dk/apps/track123

Hvis du oplever problemer med sporing eller har spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice. Vi hjælper dig gerne så hurtigt som muligt.

Hvor lang tid tager det, før min ordre ankommer?
Vores leveringstider er 5 til 12 hverdage.
Vi arbejder med internationale leverandører (primært Kina) og sender fra flere logistiske centre for at sikre bedre priser og trend-/virale produkter.
Vi giver dig besked på e-mail i hvert trin af processen.

Hvor sender I fra?
Vi er en virksomhed med base i Holland.
Den globale logistik afhænger af hver leverandør og lager, men alt styres og overvåges fra vores hovedkontor.

Hvordan kan jeg følge min ordre?
Når din ordre er sendt, modtager du en e-mail med dit trackingnummer og et link til at spore pakken i realtid.

Er det sikkert at handle på jeres hjemmeside?
Ja, 100%.
Vores shop er bygget på Shopify, en af verdens mest sikre og pålidelige platforme.
Alle betalinger er fuldt beskyttede og krypterede.

Accepterer I returneringer?
Ja. Du har 30 dage fra modtagelsen af produktet.
Hvis noget ikke er som forventet eller har en fejl, skal du blot skrive til os, så løser vi det uden komplikationer.

Hvad sker der, hvis min ordre ankommer beskadiget?
Du skal blot skrive til os med et foto/video, så sørger vi for en erstatning eller fuld refundering.

Kan jeg annullere min ordre?
Hvis den endnu ikke er sendt, ja selvfølgelig.
Hvis den allerede er afsendt, kan vi undersøge, om forsendelsen kan stoppes, eller hjælpe med returnering, når du modtager den.

Sælger I originale produkter?
Ja. Vi udvælger virale, funktionelle og trendy produkter.
Hver leverandør gennemgår kvalitetskontrol, før de tilføjes til kataloget.

Hvilke lande sender I til?
Vi sender i øjeblikket udelukkende til Danmark.

Hvad er jeres svartid på support?
Vi svarer inden for maks. 24 timer – normalt meget hurtigere.

Hvor kan jeg kontakte jer?
Via e-mail på info@cozyshopy.com eller via chat på hjemmesiden.
Du kan også skrive til os på Instagram, Facebook og TikTok.
Vores team er ægte mennesker, og vi er her altid for at hjælpe dig.